Monday, May 7, 2012

Ubat

Sejak seminggu ni aku banyak makan ubat. Dari ubat selsema sehinggalah berbagai lagi ubat yang direcomen oleh pelbagai 'pakar' bertujuan memulihkan badan aku yg rasa penat manjang. Kayuh besikalpun aku terpaksa limitkan sebab kurang tenaga.

Ini kira mengadukan diri sendirilah ni...ya ano. Ada benda yang kadang kita kena akui pada diri sendiri sebab kita takut nak kata kan orang lain sebab nanti depa bagi pendapat yg macam2...contoh macam bab ubat tadi.

Dan untuk notation untuk rekod pribadi...aku ingin nyatakan yang aku sekarang kerap terlintas dalam kepala benda-benda lama yang kadang tak pentingpun. Macam pagi tadi aku teringat pernah bela ikan puyu.

Mungkin otak putar kebelakang sikit ketika ini, sebab aku tengok yang kedepan ini banyak benda yang memerlukan adjustment dalam kehidupan yang aku sendiri rasanya belum bersedia untuk berubah.

Jadi buat masa ini aku suka tengok TV tapi takda spesifik program yg aku ikut, baca yang ringan2 dan mengayuh basikal.


3 comments:

eva said...

dah ok ke?

Anonymous said...

Twinkle twinkle little star how i wonder what u are...

BokD said...

hi eva i m ok...lately ni sesikit suka kesorangan..hehe..